Photobucket

b

Wednesday, January 5, 2011

NASIBKU SLPS INI...

Uhhh... sungguh shahdis utk ku beritahu kat korang semua...
xtau la lepas ni aku boleh berblog lg ke x?
apekah perasaan aku?? nk ketawe ke :) ke nk ckp mcm nie... time kasih sbb buat mcm nie ekk kat aku ngan muke penuh manis...
tapi dalam ati sebenarnye mcm nie....

sedih...

bengang...

sakit ati...

menyampah...

asal korang dengki sangat buat komputer aku ngn member2 aku yg lain mcm nie... ape dose kite org pade korang? xleh ke nak bagi kite orag nie bahagia skit...
rase dok dlm surga sekejap... dengkinyeeee korang nie...
rase nk pegi kat korang nk lempang sorang2..





kite org main internet xpakai pn duit korang la....
cume pakai komputer govmt. je.. ya rrr buat la gini xpe la..
biar rrr semoga korang dapat ganjaran setimpal nnt.. aminnnn
tau rr aku xde fulus lagi nk beli laptop ke, notebook ke tau seangkatan ngn adik-beradik diorg nie... xpe nnt aku kumpul duit aku beli sendiri... mhhhhh xheran pn... (tp heran gek, mcm mane broadband aku nnt)
arrrrhhh malas nak pk...

i hate this...
i hate u......

Photobucket

2 comments: