Photobucket

b

Wednesday, January 5, 2011

BLOG KU KINI


SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...

lambat rrr la aku nie nk wishh.. org la lain dh berzaman dah sambut...
baru aku nk semangat2 tahun baru nie nak bekerje.. tetapi spoil plak sebab mereka yg konon nye ngan nada mcm ni " saya hanya menjalankan tugas seperti yang diarahkan... "
weeekkkk :P jelir lidah ngan perasaan suke sangat dia orag buat mcm ni k..
walaupun komputer aku belum lagi terime nasib nye tapi aku sekarang tengah cube tabah menghadapi 1 realiti hidup yg akn memalapkn sinar hari2 kerja ku kini...

xpe la... lantak la malas nk pk tp dlm otak ni ttp pk gek... uhh aku dah siap kn baju baru untuk blog aku... chantek x????? ngn mate bersinar2 sambil mate berkedip2 ngan muke berseri2..


2 ari baru siap baju baru untuk blog nie...
penat aku design, aku jahit kemudian aku cantumkn...
taraa.... siap dh blog nie... cantik kn...
klau xsuke cepat2 amik mouse g kat tanda x keluar dari sini...

2 comments: