Photobucket

b

Monday, January 17, 2011

Berite baik

Dunia aku yg dulunye rase makin malap rase dh xdek mentari dh nak bersinar kembali kini ku rase tersangatla suke ati kerane dpt bertenet kembali.. boleh berblog,berchatting n ape2 je la dengan dunia cyber... huh ayat aku mcm xingat je... (aku plak rase menyampah, lempang diri sendiri... opss perlahan sikit)

Aku gembire..

gembire...

gembire..

lagi 1 yg gembire aku boleh save sikit xyah dah nak gune broadband dpt jimat duit aku hah... memang lagi suke....
xtau la sok2 kalau ade rezeki beli note pad ke huh mule la aku berangan2 plak klau boleh yg kecik2 je sbb senang, ringan dan mane2 aku nak hangkut pn xde hal.. pas 2 baru aku sambung balik broadband aku..
terase lagi ade pelangi yang timbul disebalik hujan yang terhenti ini..
bersinar kembali...

0 comments: