Photobucket

b

Thursday, January 13, 2011

C DENGKI..

Ni nak ckp skit pasal ade org kat tmpat aku cari mkn ni suke tol dengki ngan aku...
walhal aku skit pn xdengki kat dia, xburuk2 kn dia pn kat semua org... tp ade la skit kat sestgh yg aku rase 1 kepala n sehati sejiwa... sbb aku takut klau aku simpan lame2 aku akn makan ati aku ( tinggal dh skit hati aku nie mcm mane nak buat nie)
n akan mengusutkan kepala aku yg sedia ada mmg kusut nie...
tp dia mmg jahat 1 bgnan ni dia nak jaja cerita aku nk ckp aku nie jahat kn... pada mereka yg nak percaye pade dia 2 terpulangla...
( bagus sgt la ko org percaye tanpe mendengar hujah sebelah pihak lagi... hanye tahu menghukum tanpe mahu menilai dulu sewajarnye..)
lupe plak aku nak ucap tahniah pada dia kerna berjaye mempengaruhi ramai untuk mempercayainye..
(skrg korang nk suruh aku loncat2 x nk raikan kejayan dia)
xpe la ape yg dia buat ni suatu ari akan dapat balasan yg setimpal..
aku pn bukan la baik sgt tp klau aku la aku xsampai ati membesarkan perkara yg kecik2 nie lagi2 pasal bende2 makan nie.. (nnt rezeki lari tau ,2 kate org2 yg lebih mkn garam dari aku la kn)
malas aku nak bertekak ngan dia sebab aku tau klau aku bertekak pn akn memburukkan lagi keadaan sekaligus nama aku nie..
org pn bukan nak percaye ape yg aku ckp sebab mereka nampak aku nie buruk dh dia lagi2 dia kaki kipas kn...
"biar la tuhan yg balas.." (doa aku dlm ati)
tapi klau nak ikut kan ati aku nie mungkin xjadi org dh dia aku kerjakn tp 2 bukan sesuatu yg profesional.. biarla dia puas buat begitu, biar dia senyum sampai keteliga sekalipun..
mungkin ari nie ari dia esok bile ari aku sampai time 2 tau la langit tinggi ke rendah ke kn...
darrr... penat dah nk ckp huhuh... bye nnt aku cite cerite yg indah2 plak ek..
bagi yg xnak bace kesah sedih lg menyanyat ati nie... amik mouse boleh pangkah terus k..


Photobucket



aku akan terus buat dek je lantak la ape dia org nak ckp... ade aku kesah
wekkkk :P

0 comments: