Photobucket

b

Sunday, April 17, 2011

SISA-SISA HARI KU DISINI

Salam semua, di pagi Isnin yang cukup indah ini...
hari ni hujan plak pagi2 rase aku dari kul 3 ke 4 pagi tadi huh ikutkan malas je nak g keje tapi ku gagahkan diri demi menghabiskan hari-hari terakhir ku di sini...
makin nak akhir-akhir aku di sini banyak plak benda yang aku kena selesaikan kene bereskan dulu sebelum kaki aku melangkah keluar..
2 aku xkesah sangat tapi makin bersemangat aku nak buat keje yang menimbun ni disaat-saat akhir ntah dari mane semangat 2 datang pn aku tak tau la mungkin seronak sangat nak bla dari sini ni yang jadi macam ni kot...
yang menyampah nye aku dengan dia orang kat sini makin hari2 terakhir ni makin banyak plak cekadak dia orang..
tue la ni la, mengada-ngada sengaja nak menguji kesabaran kita orang yang duk dalam bilik ni.. tak tau la moga tuhan beri kekuatan untuk aku mengakhiri sisa-sisa terakhir aku di sini..

UUPPSS...
lupe nak bagitau hari ni juga aku telah memberikan surat benti aku pada
pihak PTG (Pejabat Tanah dan Galian Negeri Selangor) ni tempat yang bayar gaji aku,
kat CC aku yang selama ni banyak mengajar aku jadi sangat penyabar dengan tingkah laku nye dan
pada Admin PDTK(Pejabat Daerah/Tanah Klang)..

stop, ni je ade cite lagi nanti aku story lagi k.. darrr

Photobucket

0 comments: