Photobucket

b

Sunday, April 24, 2011

ARI YANG PENING + KELAM-KABUT

Pagi Isnin yang cerah sangat tenang cuace di luar sana tapi aku kat dalam opis ni penuh kelam- kabut dengan kerja dah xtau mane 1 aku nak buat sungguh tertekan..
benda ni mungkin disebabkan ade 1 faktor...
hihi aku dh tersalah letak dokumen xtau mane lah aku bubuh sudah 2 minggu aku berikhtiar tapi aku hampir kecewa... (wah ayat xboleh bla)
tapi memang aku sangat tension memikirkannya xcukup dalam bilik aku punggah sampai ke unit lain aku cari xdek jugak..
1st time jadi macam nie dugaan-dugaan makin di hari2 yang terakhir makin masalah datang berkunjung tibe tanpa ku undang...

Photobucket

****HUHU buat K.Ezy (almaripinkezy) huh sangat terlepas kamu dari seksaan neraka ni
tahniah kerana keluar dari sini dan selamat bertugas di tempat baru... saya akan menyusul kemudian menyusun gerak langkah... x sabar rasenya menunggu hari2 itu...

2 comments:

  1. dalam fail tu pun tak ada ker kam,alah parah tu nak difikirkan kat mana...kat shah alam ini pun ada kerja tapi cuma suasana tak macam klang lah sini tenang sikit...ermm sabar ya..

    ReplyDelete
  2. cari dah tapi xdek jugak.. last2 saya mintak puan ayu print balik tapi dia srh saya buat surat akuan.. lantak la janji dapat geran 2 kan.. memang fhining

    ReplyDelete