Photobucket

b

Thursday, June 17, 2010

SICK OR NOT

Sakit atau x?
Aku pun xtau la... check up dh pegi berkali-kali dah.. sampai naik bosan aku..
check up darah la, tb la.. x-tray la mcm-mcm la.. bkn ape klinik kerajaan biasa la nak bayar tunggu nombor 1/2 jam (ni klau nasib baik) klau x baik mau 2jam ke nasib aku la kn...
dh tunggu plak jumpe doktor... peh ni lagi...
nasib baik pagi tadi cpt sbb aku dpt no. yg first pn awal yg kedua jumpe doktor dlm 15 minit je
cam 2.. dah siap awal plak, doktor pn tgk aku punye result, darah ok, tb xde, paru2 ok.. tekanan darah pulak dia suruh cek aku pn pi jap tgk, ok jugak... yg problem nye dan jadi tanda tanye kenape biji kat leher aku ni mcm nie, tambah besar pulak.. ubat yg dulu abis dh aku telan..

elok sekejap jer pas 2 membesar lagi hampir 5cm..http://www.emocutez.com
Knp yek, semua ok saya pn xtau la.. awak pergi klinik pembedahan kat hospital mintak dia rujuk untuk lebih lanjut... lepas nurse pagi surat semua ngan time slip aku pn g la hospital untuk ambik appoiment plak kat hospital... dah sampai sana parking moto pn baik punye.. g la aku nak ambik tarik... nak ambik tarik dtg appoiment pn berejam... kul 9 lebih mcm 2 aku sampai, nah kul 10 lebih nak dekat kul 11 baru nama aku nurse kat situ plak panggil...
aku ssssaaaaaaabar la juga kn, x sabar jgn la pegi klinik kerajaan ok.. nie..
24hb Jun 2010 bersamaan ari Khamis aku kn pegi pulak hospital...
Tunggu la plak ape kata doktor situ, ni mesti nak kn periksa lagi, check 2 la nie la.. ikut dia la nak check ape kn..

misteri betul, susah sgt nnt klau x dek jgk perubahan aku buat dek jer...
jangan biarkan hidup anda.. diselubungi misteri..
ok untuk 2 je setakat nie...


http://www.emocutez.combabye... jumpe lagi..

0 comments: