Photobucket

b

Thursday, June 3, 2010

2 ARI 1 MALAM

(abai uncle yg tegah bergayut tepon 2 ek fokus pada pemandangan je..)

oopss... bercuti ker?? ohhhh tidak, tidak tepat jawapan anda...
aku sebenarnye berkursus.. ya berkursus, kursus SPIES...
Kursus nie dianjurkan oleh pentadbiran baru negeri Selangor..
baru la tahun nie aku nak g kursus klau x haram... tapi penat x hingat sampai sakit kaki aku tegang2 nak jalan sampai terseret-seret...
begitu la padahnye klau sekali-sekala baru nak beriadah..
lama gile aku xpegi buat aktiviti2 mcm nie semenjak aku kerja nie..
sian kan aku.. :(

tengok aku boleh memegang bukit ni dengan 2 jari ku saje hebatkan..
korang boleh ker..

sempat aku posing lagi di depan kolam nie sebelum masuk dewan tengah ari 2..

depan pokok keladi pn jadi.. ishh.. xdek keje betul aku nie..

0 comments: